הגשת תביעה


פוליסת הביטוח הינה במסלול "משלים שבן". המשמעות היא כי עליך לפנות תחילה לביטוח המשלים בקופת החולים שלך, ולמצות את זכויותיך במסגרת הביטוח המשלים. רק אח"כ תוכל להגיש תביעה לחברת הביטוח.

במקרה של צורך בביצוע ניתוח, טיפול מחליף ניתוח, השתלה או טיפול רפואי מיוחד בחו"ל, יש לפנות לשב"ן לפני ביצוע הטיפול!

 

 לפרטי התקשרות עם הביטוח המשלים בקופ''ח לחץ כאן

 

לאחר קבלת התשובה מהביטוח המשלים, יש להעבירה לחברת הביטוח - גם אם התשובה שלילית. אם נמסרה קבלה/חשבונית המקורית לביטוח המשלים, ניתן להעביר לחברת הביטוח צילום שלהן.
 

ניתן להגיש תביעה בשתי דרכים:

  • באופן מקוון - התביעה תטופל ביעילות ובעדיפות גבוהה:

להגשת תביעה באופן מקוון -  לחץ כאן

  • באופן רגיל - מילוי טפסי התביעה ושליחתם באמצעות מייל, דואר או פקס.

הגשת תביעה באופן רגיל יש להוריד את טופסי התביעה המתאימים עפ"י התביעה הרלבנטית, ולצרף אליהם את המסמכים הנדרשים כפי שמפורט בכל נושא.

להורדת טפסי תביעה והסברים - לחץ כאן

לאחר מילוי טפסי התביעה והמסמכים המצורפים, ניתן לשלוח:

 

  • באמצעות מייל: tvbriut@harel-ins.co.il

  • באמצעות פקס: 03-7348166

  • באמצעות דואר לכתובת: אבא הילל 3 רמת-גן ת.ד 1951 מיקוד 5211802
    לידי מחלקת בריאות - הראל חברה לביטוח

 

לווידוא קבלת מסמכים ניתן להתקשר לטל' 1-700-70-28-70

או באמצעות מסרון ל: 052-3235121

 

או באמצעות כניסה לאזור האישי - לחץ כאן

לבירורים נוספים בנושא תביעה  - מוקד שירות לקוחות "הראל' טל': 2735*