הגשת תביעה


פוליסת הביטוח מקדם בריאות הינה במסלול "משלים שבן" אשר משמעותו כי טרם הגשת תביעה לחברת הביטוח, יש לפנות לביטוח המשלים בקופת החולים בה אתה חבר, ולמצות את זכויותיך במסגרת הביטוח המשלים.

במקרה של צורך בביצוע ניתוח, טיפול מחליף ניתוח, השתלה או טיפול רפואי מיוחד בחו"ל, יש לפנות לשב"ן לפני ביצוע הטיפול!

 לפרטי התקשרות עם הביטוח המשלים בקופ''ח לחץ כאן

לאחר קבלת התשובה מהביטוח המשלים, יש להעבירה לחברת הביטוח. אם נמסרה קבלה/חשבונית המקורית לביטוח המשלים, ניתן להעביר לחברת הביטוח צילום שלהם.
 

ניתן להגיש תביעה בשתי דרכים:

1. באופן מקוון - התביעה תטופל ביעילות ובעדיפות גבוהה:
להגשת תביעה באופן מקוון -  לחץ כאן

2. באופן רגיל - מילוי טפסי התביעה ושליחתם באמצעות מייל, דואר או פקס.

להגשת תביעה באופן רגיל יש להוריד את טופסי התביעה המתאימים המצורפים מטה, ולצרף אליהם את המסמכים הנדרשים בטבלה הבאה, עפ"י התביעה הרלוונטית.
להורדת טפסי תביעה והסברים - לחץ כאן

 

לאחר מילוי טפסי התביעה והמסמכים המצורפים, ניתן לשלוח:

  • באמצעות מייל: tvbriut@harel-ins.co.il

  • באמצעות פקס: 03-7348166

  • באמצעות דואר לכתובת: אבא הילל 3 רמת-גן ת.ד 1951 מיקוד 5211802 
    לידי מחלקת בריאות - הראל חברה לביטוח

לוידוא קבלת מסמכים ניתן להתקשר לטל' 1-700-70-28-70

או שליחת מסרון ל: 052-3235121

או באמצעות כניסה לאיזור האישי - לחץ כאן

לבירורים נוספים בנושא תביעה  - מוקד שירות לקוחות "הראל' טל' *2735

המידע הינו כללי בלבד. התנאים הקובעים הם אלה המופיעים בפוליסת הביטוח.

הסתדרות המורים וחברת היעוץ ש. לוטינגר ושות' אינם משמשים סוכנות ביטוח. המידע אינו מהווה ייעוץ, הצעה, תיווך או המלצה מכל סוג שהוא לרכישת ביטוח.

בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין המידע המוצג לבין תנאי הפוליסה יגברו תנאי הפוליסה העדכנית.